יום רביעי, 13 במאי 2009

ספרייה מלאה במיסיונרים

אני מתנצל שעוד פעם פספסתי את היום שלי. אבל, משהו מעניין קרה היום ברחובות שאני מאוד רציתי לספר לכם. קודם כל, אמש לא עבר עליי בקלות. אחרי האימון שלי, הגעתי הביתה מרוסק לגמרי - אבל לא הלכתי לישון מפני שאני לומד יוונית קלאסית ולכן החלטתי ללמוד מאוחר בלילה. קמתי מוקדם (6:45) כדי ללכת לאולפן בבוקר. יצאתי באמצע השיעור כי הייתי משועמם וגם עייף. חזרתי לרחובות והחלטתי ללכת לספרייה.

בדרך הביתה ראיתי משהו מוזר: קבוצה של בערך עשרה אנשים לובשים חולצות כחולות עם משהו כתוב בשני הצדדים. בצד הראשון כתוב "ישו = ישוע" וזה תפס לי את העיניים. אז ראיתי את הצד השני עליו כתוב "ישוע = ישועה" ועצרתי בדרך. זאת הפעם הראשונה שראיתי מיסיונרים ברחובות למרות שלאחרונה שמעתי סיפורים מכמה אנשים בעבודה על מיסיונרים שראו בסביבות הקניות בימים האחרונים.

פשוט התפלאתי ורציתי לשאול מה אתם חושבים על הנושא הזה. נא להשאיר תגובות!

לב קורא

3 תגובות:

  1. אתה יודע מאיפה בא המיסיונרים? למעניין אותי אם הם אפילו מדברים עברית, או אם החולצות האלא רק ל"טובת-הישראלים"... אוי!

    השבמחק
  2. כן - שמעתי שלפחות אחת מהם דיברה עברית - בחורה שחורה. אני בטוח שלפחות חלק מהקבוצה היה ישראלי. את תראי שזה פורסם על ידי "יהודים למען ישוע". באתר שלהם ראיתי פרסומת זו של "ישו = ישוע" וכדו'. הרגשתי מוזר לגמרי....

    השבמחק
  3. תחילה, רציתי לומר שהגעתי לכאן לגמרי במקרה ואני מלאת הערכה על היוזמה המבורכת הזאת לכתוב בלוג ובכך להתמודד עם העברית.
    אז, חזק ואמץ והרבה הצלחה :)

    ולגופו של עניין; המסיונרים הם תופעה די מסוכנת לישראל. כשאנשים פועלים בשם הדת שלהם (עם אמונה חזקה) הם נעשים החלטיים, אנטי-ליברליים ובכוחם גם לרמוס דתות אחרות.
    להבדיל, המוסלמים נעשים לשאהידים בשם הדת שלהם.

    כבת דתית, שגדלה על מסורת ישראל ותורתה כואב לי לראות ששלט כזה התנוסס ברחוב.

    סוף שבוע חמים ונעים ושבת שלום! :)

    השבמחק