יום רביעי, 13 במאי 2009

קנדי בנושא קנדי



קוראים לי קנדי ועליתי לארץ לפני שנתיים וחצי עם בעלי מרק. אנחנו גרים בתל אביב בן שוק הכרמל לבן חוף הים-מקום נפלא. אני עובדת כקומיקאית (סטנדאפיסטית) כבר עשרים שנה ובתור מורה לרייקי כבר עשר שנה. כדי להכיר אותי קצת, היכנתי כמה רשימות.





5 דברים שמצחיקים אותי



  1. 1. כשהישיבה החרידית שנמצאת על ידינו מחליפה

כיתות- כל שעה, ברמכולים נשמעים שירים מחג המולד כגון "רודולף האייל עם האף האדום" " אנחנו מאחלים לכם חג המולד שמח" וזנגל בלס (פעמונים מצלצלות)"

2. כשריב מתפרץ בקופת חולים בן קבוצה של אנשים שמחקים לרופא שבכלל עדיין לא הגיע.

3. משפחה 3 דורות שעולים לרכבת עמוסה ומחפסים 10 מקומות ביחד-הם ממשיכים ללכת כדימה ואחורה בלי םוף כאילו זה יציאת מצרים מהמדבר.

4. מצילים שמשגיחים על מיליון שוחים ופתעום צועקים "את עם הילדה- תעברי משם."

5. מישהוא מתחלק ונופל על משהוא, בתנאי שהוא לא נפצא.



5 דברים שגורמים לי לחייך


  1. כשאני מתעמצת לקרוא פרסומת על שלט בעברית וכשאני סוף סוף מצליחה, מסתבר שזה היה באנגלית.

  2. גשם. לכל היותר חזק הגשם, החיוך גדל באותה מידה.

  3. שכל קפה הפןך שתזמין מכל מקום בארץ יגיע עם ציור של לב או פרח באמצע הקצפת.

  4. לעמוד בחוץ ביום סוער בירושלים ולראות גברים רצים אחרי הכפות שלהם. אם אנחנו באמת העם הנבחר, למה אנחנו זקוקים לםיכות להחזיק את הכיפות על הראש?

  5. ילדים מהמזרח הרחוק שמדברים בעברית להוריהם.


מה מצחיק אותכם וגורם לכם לחייך? קנדי

3 תגובות:

  1. קנדי, החיים ומקצוע (מדגיקצועים) שלך כל כך מעניינם!! הייתי על הבמה כמה פעמים בחיים (בינואר עם התאטרון חיפה אנגלית!) אבל אף פעם לא ניסיתי להיות סטנדפיסטית... זה מפחיד אותי!

    אני תמיד צוחקת כשאני רואה ישראלים שמשתמשים בידיים שלהם כשהם מדברים ב טלפון סלולרי!

    השבמחק
  2. אני מחייך כל פעם שאני רואה מישהו לומד משהו חדש. בגלל זה אני מורה. :)

    השבמחק
  3. אפשר לשים לב בקלות שאת קומיקאית :) :)
    הצחקת אותי!

    שבוע שעבר התפרסמה בחדשות כתבה על המדינות העצבניות ביותר בעולם. במקום הראשון היו הבריטים ובמקום הרביעי היו הישראלים כאשר הדבר שהכי מעצבן אותם זה שעוקפים אותם בתור ומתחיל סכסוך...חח

    אותי מצחיקים אנשים שמקבלים מכה בזרת (האצבע הקטנה ביותר ברגל) מקצה של דלת ;)

    יצא לך להופיע ב"כאמל קומדי קלאב"? זה בת"א.

    שתמשיכי לצחוק ולהצחיק! :)

    השבמחק