יום רביעי, 13 במאי 2009

קשרים

...בס"ד

...או חבורים...
בשבוע הזה עשיתי קשרים בהרבה דרכים. אחרי יריד העבודה נפגשתי עם יועצת שלי
מ-"נפש בנפש", שפרתי את קו"ח שלי עוד פעם, והצטרפתי לכמה קבוצות מקצועיות
באינטרנט שיכולות לעזור לי להשיג את מטרתי למצוא עבודה שמתאים לי. בינתיים,
אולי אתנדב לביקור חולים במרכז העיר שני ימים לשבוע.

ואז הגיע ל"ג בעומר. שכנינו הזמינו אותנו לגינם למדורה ופיקניק, בזמן שהיו
לכל השכונה מדורות ופיקניק, ואפילו מוסיקה עד אחרי חצות. השנה שעברה הייתה
פעם ראשונה לנו, ישבנו והתבוננו הכל, היינו מרותקים. השנה, הבאנו קציצות
(המבורגרים), כריים עוף ויין, שכולם נהנו, ונגנתי בגיטרה בעוד שאחרים שרו.
כמה חברותי גם באו שלא ראיתי בהמון זמן.

אני עוד לא מוכנת לטייל למירון. עולי יום אחד. אני יודעת שכמה שכנותי רוצים
לטייל שם השנה הבאה...עם משיח עוד לא יגיע.

או כן, התמונה היה מצולם השנה שעברה...בעלי לא רצה לצלם השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה