יום רביעי, 29 באפריל 2009

בני דודים - על ידי חוה


בלילה 2 ב-אפריל התחתנו בת דודה שלי מתל אביב וארוס שלה בחתונה מרוקי במקום מאוד יוצא דופן: המושב מאוד יפה עין תמר, דרום מים-המלח. האתר היה קניון בדיוק חוץ מהמושב, שהיה לו הרבה עיצובי סלע קדומים ושמים תמימים למעלה. עוד מ-700 אנשים היו שם, הרבה מהמקום קרוב, קיבוץ עין גדי.

בת דודה שלי היא מאוד ענווה וגם דרמטית -- היא למדה ריקוד הרבה שנים מאז ילדותה. החתונה הייתה דרמטית מאוד, אתם יכולים לתאר לעצמכם מהתמונה לצד שמאל. מזל טוב למשפחה הדשה ושהם יגדלו ב"ה!


בעלי ואני בילינו פסח עם בני דודים שלו בשילה - כן, אותו המקום שבו היה המשכן 369 שנה לפני היה בנויה בית המקדש הראשון. יש לבת דודה שלו ובעלה שבעה בנים ושני נכדים, בלי עין הרע. שהם יגדלו הרבה, ב"ה!

יום שלישי, 28 באפריל 2009

יום העצמאות

אני מקווה שכולם יבלו במסיבות ומנגלים ביום העצמאות הזה! אני הולך לבקר חברים בבת-ים. שיהיה לכם ערב מצוין!

יום ראשון, 26 באפריל 2009

מה אתם קוראיםל? (ממיה)

החתול שלנו, "פקסל," שגם אוהב ספרים.

אני ממש אוהבת לקרוא. באמת, אני לא יכולה לקרוא כל הזמן בגלל שכשאני באמצע ספר, אני לא רוצה לעשות שום דבר חוץ מלקרוא-- אני קורת בלילה, באמצע היום, וכשאני אוכלת. אני קוראת בדרך כלל ספרים לנשים, דרמות וקומדיות-- מברברה קינגסולבר עד ג'ניפר ווינר. אהבתי לקרוא משהייתי קטנה-- קראתי "הרשת של שרלוט" (CHARLOTTE'S WEB) בגיל חמש, לפני שבאמת הבנתי את כל המילים.

אני מנשה למצוא את האותו אומץ כשאני כותבת בעברית עכשיו. הבעיה העיקרית בשבילי כשאני קוראת בעברית זה כשאני קוראת כל כך לאת... וגם כשאני לא מבינה כל המילים. הספר היחידה שקראתי בעברית היה "שעשני כרצונו." בסוף זה לא היה ספר כל כך טוב, אבל זה היה פשות להבין כי הסופרת כתבה בסגנון מאוד רפטיבי-- היא אמרה כל דבר לפחות שני פעמים. עכשיו אני מתחילה לקרוא ספר בשם "קודם כל, תרגעי." (זה היה קשה למצוא את התמונה הזאת, כי המון ישראלים באינטרנט אומרים אחד לשני לרגע!) קראתי רק פרק אחת, אבל זה ניראה פשות וכיף. קראתם ספרים בעברית? איזה ספרים אתם אוהבים?

רוצים להבין את קופת חולים? לדבר עברית עים הNifty Ivrit Cheat Sheet?



ב'סד
תתקשרו לArutz Sheva's Aliyah Revolution Show ביום ראשון 7.5.2009 (May 7 2009) בשעת 1830 (6:30PM )!
למה????

כדי לשמוע ליוכבד גולני בסיכה. הנדון? איך להתמודד במצב רפואי בארץ, וגם ללמוד לדבר ספת עברית עם The Nifty Ivrit Cheat Sheet!



להתראות!
יוכבד