יום ראשון, 10 במאי 2009

מי מסתקל במירוץ למיליון?


אני ממש אוהבת את המירוץ למיליון, הAMAZING RACE הישראלי. זה מאוד מעניין להראות מקומות שונות בעולם ולראות אך ישראלים משתדרים בלחץ במירוץ. אם אתם לא יודעים, במירוץ זוגים שונים צריכים ללכת ממקום למקום ולעשות משימות קשות בכול מקום. בסוף(כימאת) כל יום (אבל לא כל פרק בטלוויזיה), הזוג שמגיעו אחרונים למתרה צריכים לצת מהמירוץ.

אם אתם מסתקלים, מי אתם אוהבים? אני אהבתי שני הזוגות בצד הימים של התמונה, הקיבוצניקיות והשמן והרזה. שניכם היו מאוד חמים עם כולום שהם מפגשו בדרך, וגם הקשר הזוגי שלהם היו טובים. אבל הם לא היו מספיק בכושר טוב, אז הם הפסידו במירוץ.

הזוג שעדיין במירוץ שאני אוהבת זו הבלונדיניות (שלובשות רק ורוד!). הן נראות חלשות וקטנות, אבל באמת הן חזקות, "גדולות" בסלנג הישראלי-- "פיטריות." גם יש להן קשר טוב-- הן אף פעם לא מריבות, והן אף פעם לא מפסיקים לתת למירוץ כל הלב, גם שהן במצב מאוד גרוע. אבל עכשיו הן באמת במצב גרוע... וכנראה הן יוצאות מהמירוץ בפרק הבאה. אני לא יודעת מי אני בעד אם הבלונדיניות יוצאות מהמירוץ!! מיה ועמיחי, אולי? אני לפחות אוהבת את השם של מיה (והדבר שהיא כותבת את "מיה" בלי א', כמו אני!).

ניראה. אני לא אוהבת "שיא וגי" עכשיו, וגם לא הבעל בזוג נשוי.

אני יודעת שזו סידרה תפשי, אבל אני לומדת עברית מהכל! אני חושבת שזוג עולים חדשים יכול להיות מעניין להראות במירוץ הבאה, לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה