יום חמישי, 14 במאי 2009

לחגוג את ל''ג בעומר בגלות

אוקיי... הכפר שלי משוגע. אסביר:

 אני עדיין גרה בארצות הברית עד אוגוסט כשאהיה עולה. עכשיו אני עדיין אמריקנית, אבל אני לא מרגישה כמו אמריקנית. אני מאד מתוסכלת. למה? כי הכפר שלי משוגע!!!

אסור לעשות מדורה בכפר שלי. "מה אעשה בשביל ל''ג בעומר?!" שאלתי. אז אכתוב אימייל לראשי כבאים. התשובה שלו:

(אני מצטערת שזה בענגלית)
The Wilmette Fire Department does allow small controlled fires for the observances of religious holidays providing all the necessary precautions are met
בסדר. אבל זה לא הסוף של הבלגן. הראש של הכבאים ביקר אותי בבית שלי!!! הפתעה, לבדוק את החצר שלי. רק באמריקה. אז הוא אמר שאני צריכה לדפוק על הדלתות של השכנים להסביר שאעשה מדורה. באמת? כן. רק באמריקה.

סוף סוף החברים שלי באו. זה המדורה קטנה שלנו:


היה כיף מאד, אבל לא מיוחד כמו בישראל.

לשנה הבאה בישראל--מקום משוגע, אבל לפחות אפשר לעשות מדורה בלי פיקוח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה