יום חמישי, 7 במאי 2009

פגישות - ע"י חוה

אני רוצה לחודות מאוד ללב על לקחת את מקום שלי אתמול. גם אני מתנצלת שלא יכולתי לפרסם ביום הנכון שלי.

ביום שני בבוקר, בעלי ואני הלכו לסמינר על העסקה ב"נפש בנפש" בירושלים. למדנו על כל החדשות על שוק העבודה, כתיבת קורות-החיים (קו"ח), והשתתפות בראיונות. לפני ההתחלה, הכרתי את אישה מאוד מעניינת ואינטליגנטית. אחרי הפגשה היא ניגשה לי ואמרה לי שהיא מכירה אותי. היה מוגלה שהיא בכבודה ובעצמה...יוכבד גולני! בסוף, קניתי את ספר שלה, עפ"י תרגום שלי, "זה משברי! ואבכה עם אצטרך (It's MY Crisis! and I'll Cry If I Need To) אני ממש ממליצה שהיא תתרגם אותו לעברית, אם כבר היא לא עשתה. אני חושבת שדוברי עברית ימצאו אותו שמושי כמו דוברי אנגלית.

יריד עבודה עקב למחרת במרכז העיר. עדיין לא מצאתי כלום, אך השארתי את קו"ח שלי אם כמה אנשים, ואקבל עוד הצאות מהמשרדים ממשלתיים שהיו שם.

קוראים יכולים לקרוא את קו"ח שלי בעברית ב-http://www.bar-levi.net/ChavaCV_HE.pdf.

2 תגובות:

  1. שלום, חוה. אני שמח שיכולתי לעזור לך ככה. :)
    היום קניתי את הספר הראשון של "הארי פוטר" בתרגום ערבי כדי לקרוא אותו עם חברה שלי מהאולפן. אני חושב שקריאה היא המפתח ללימוד שפות. אם קוראים הרבה (גם באנגלית!) לומדים יותר. כל מה שאנחנו יודעים חייבים רק לתרגל כדי להשיג שתף דיבור. אז, אני אתחיל את הסידרה הזו ואולי אלמד משהו שימושי שאני אשתמש בחיים הרגילים שלי.

    השבמחק
  2. אני מלווה שאת תמצאי עבודה בימים הקרובים! בהצלחה! ואיזה כיף שפגשת את יוכבד!

    השבמחק