יום ראשון, 3 במאי 2009

יותר טוב משעון מעורר


עכשיו, החתולים שלנו בדיאטות. החתול הבחור שלנו-- שבא איתנו מהארה''ב-- תמיד היה חתול גדול (כמאת 7 קילו). בארץ, כשאנחנו לא נותנים לו לצאת מהדירה שלנו, כל ההתעמלות שלו זה להצפות בציפורים מהחלון. אז הוא מתחיל להיות לא סתם גדול וגם כן שמן.

החתול הקטן שלנו (שמצנו ברחוב בגיל 3 שבועות באוגוסט) רץ כל היום ושובר כל משהוא מוצא בדירה, אבל גם הוא מתחיל להיות קצת שמן. (הוא נראה קצת כמו חתולה בהריון, אולי בגלל שהוא גונב כל האוכל של הגדול. אין מה לעשות.)

אז, עכשיו אנחנו קונים להם אוכל מאוחד-- לחתולים מסורסים-- ורק נותנים להם אוכל שני פעמים ביום. הבעיה זה כשבעלי נותן להם אוכל כשהוא בבית-- זאת אומרת מוקדם בבוקר (6:30) ובערב. אבל בסופ שבועה,אנחנו לא רוצים לקום ב6:30 בבוקר. למרות זאת, החתולים רוצים לאכול, אז כל בוקר בשש הם באו עלינו ועושים רעש עד שאנחנו קמים ונותנים להם מלאכול. כל בוקר, גם בשבת.

עכשיו אנחנו מנסים לתת להם אוכל רק ב12:00 ולפני כשאנחנו הולכים לישון. היום הם לא היו שמחים בבוקר, אבל אני מקווה שבכמה ימים הם יפסיקו להתלונן בשש בבוקר. נראה!

(זוס, החתול הגדול שלנו, בתמונה. הוא יפה, לא?)
***
משהו שמאוד עוזר לי (ואני צריכה כל העזרה!)--בודק איות (spell checker) בעברית לפיירפוקס:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3646

2 תגובות:

  1. היי!

    טוב, אני מכירה כמה אנשים שניסו לשנות את שעות אכילה של חתולם ללא הצלחה... לא נעים לי לעגיד לך את זה... אבל בכל זאת באו להיות חיוביים ונחזיק לך עצבאות!

    לפחות הם מהירים אתכם בשש... :) תחשבי שיש לנו לקוחה שהחתולים שלה מתחילים לבקש אוכל ב- 4:30 !!!! :)

    השבמחק
  2. 4:30!!! באמת יש לנו מזל. עם פיקסל, אני ממש מרגישה כמו שיש לנו ילדים!!

    השבמחק