יום ראשון, 24 במאי 2009

מה אתם אוכלים בשבועות?


אוד מאת יהיה שבועות. אני לא יודעת מאני אכין! אני יודעת שנוכל משהו חלבי, אבל עדיין יש בחירות. אולי משהו מסורתי, כמו
בלינצים וקוגל? אולי משהו יותר מודרני, כמי ספניקופיטה ועוגת גבינה?

פעם אחד, באוניברסיטה, זכיתי בתחרות עוגת גבינה בשבועות עם עוגת גבינה שוקולד-קפוצ'ינו. אולי אעשה את זה שוב!
http://allrecipes.com/Recipe/Chocolate-Cappuccino-Cheesecake/Detail.aspx

הבעיה היחידה זה כשלא יהיה לנו אורכים בשבועות. מישהו רוצה לבוא לקריאת ביאליק? :) אני אכין את העוגה בשמאל!

3 תגובות:

  1. עוגת גבינה בטעם שוקולד היא הקינוח האהוב עליי! אני אוהב את התמונה הזו ואני בטוח שאני אוכַל משהו כזה לרגל שבועות!!

    השבמחק
  2. רק לפני יום או יומיים מצאתי את הבלוג שלכם במקרה (תוך תגובה שמי-ה כתבה בבלוג של בנג"י, אם זכרוני לא מטעה אותי).
    התרשמתי מזה שעולים חדשים מארה"ב וקנדה משתדלים לכתוב בלוג בעברית--כל הכבוד!
    מצידי, אני אוהבת QUICHE לשבועות, במיוחד קיש (אני חושבת שבעברית קוראים לזה "פשטידה")תרד עם גבינה. אנו--אני ובעלי--מאד אוהבים חצילים "פרמיגיאנה" עם רוטב עגבניות.
    סלחו לי אם אני אנצל הזדמנות זאת לתקן כמה שגיאןת שלכם באיות-המילים האלה (בכתבה הזאת, מההתחלה עד הסוף) כותבים ככה:"מעט", "מה אני" (הם שתי מילים נפרדות), "נאכל" (מן השרש "אכל"),"פעם אחת" ("פעם" היא נקיבה), "נצחתי" בתחרות (לא יודעת אם גם אומרים "זכיתי"...), "הבעיה היחידה היא" ( גם "בעיה" היא נקיבה), לא "יהיו" לנו אורחים (אורחים=רבים).
    וגם יש לי שאלות: לא הבנתי את סוף הכתבה. מזה "קריאת ביאליק," ואיך זה קשור לחג??
    ולמה התכוונת כשכתבת "אני אכין את העוגה בשמאל?"
    לא להתאכזב--כתבתם מצוין! תמשיכו ותצליחו!
    (וקראו את הבלוג שלי, תקון עולם:
    www.lady-light.blogspot.com
    (הוא באנגלית.)
    חג שבועות שמח!

    השבמחק
  3. oops. התכוונתי לכתוב "שגיאות!"

    השבמחק