יום ראשון, 19 באפריל 2009

גם קצת יותר עליי...(מיה)

בסדר, יש לי יותר לספר על החיים שלי חוץ מ"אני כותבת לאט לאט בעיברית" (למרות שזה נכון!). כשקראתי את הפוסט המדהים של לב, הבנתי שאני כמעט לא אמרתי שום דבר לאצמי!

כמה דברים עליי:
  • גדלתי בחווה בפנסילווניה (כן, חוות עזים), עם שני אחים גדולים ואחות קטנה.
  • הדבר הראשון שלמדתי בעברית היה הארבע שאילות.
  • עשיתי בית ספר בביית עד האוניברסיטה. (לא הלכתי לבית ספר רגיל.) כל החברים שלי היו נוצרים!
  • אני ממש אוהבת לכתוב ורוצה לכתוב ספר... באנגלית, כמובן.
  • יש לי שני חתולים יפים, אחד שהייבינו מארה''ב ואחד שמצנו ברחוב בארץ.
  • "אנחנו" זה אני והבעל הנפלא שלי. פגשתי אותו בבית חב''ד!
  • רצתי שלוש מרתונים עם אבי! הזמן הכי טוב שלי היה .3:56
  • אני בת 25 וחצי :)
  • אני אוהבת להסתכל בסידרות טיפשות בטלוויזיה. מישהו פא אוהב "מרוץ למיליון"? אני בעד הבלונדיניות!

5 תגובות:

  1. אף פעם לא ראיתי את התוכנית הזו (מירוץ למיליון), אבל אני כל הזמן צופה ב"הישרדות" בעברית! ככה אני לומד סלנג ומילים חדשות! :)

    השבמחק
  2. פוסט מצוין! :) ממש אהבתי לקרוא את זה, והבנתי הכל! אבל מה זה, "מרוץ למיליון"? זה כמו "amazing race" באמריקה?

    השבמחק
  3. כן, מרוץ למיליון ה"AMAZING RACE" הישראלי! אני לומדת הרמון מילים והרבה על התרבות הישראלי מתוכנית הזה. אבל זה צצחיק: תמיד היסתכלתי ב"הישרדות" (SURVIVOR) בארה''ב, אבל לא בארץ... ואף פעם לא הסתכלתי למרוץ למיליון בארה''ב אבל כן בארץ. יש יותר מידי פרומוים להישרדות פה... נראה לי כשהשרדות לא "משחק אמיתי כמו בארה''ב. הם מנסים לעשות כוכבים חדשים, ללשחק את המשחק. אבל באמת לא הסתכלתי בזה פה... מה אתה חושב, לב?

    השבמחק
  4. כן - שמעתי ש"הישרדות" היא תוכנית מסודרת - שזה לא ממש אמיתי. גם את שומעת את זה? אבל אני לא רואה הרבה פרסומות, מפני שאני משתמש בFIREFOX. ;)

    השבמחק
  5. איזה יופי!
    לא הייתי מעיזה להתחיל בלוג בעברית.
    כל הכבוד ובהצלחה!!!

    השבמחק