יום שבת, 11 באפריל 2009

שלום (ממיה)!

אני מיה. עליתי לארץ מהארצות הברית אם הבעלי (שנולד בבאר שבע) לפני שנה. באנגלית, אני יכולה לכתוב מאוד מהר אם אוצר מילים ענקי. אבל בעיברית, אני מרגישה ממש טיפשה רוב הזמן ואני כותבת לאט. זה קשה ללמוד הכול מההתחלה! בבלוג הזה, אני רוצה סתם לכתוב כדי שיום אחד, אני אוכל לכתוב בעיברית כמו -- בסדר, כמעט כמו-- שאני כותבת באנגלית. תודה על סבלנות שלכם... כמעט אין לי מספיק סבלנות לכתוב את זה!

10 תגובות:

  1. I love this new blog in Hebrew and I could understand almost EVERY word, too Love from your Ima in America

    השבמחק
  2. שלום מיה! אני אוהב כל כך הבלוג אנגלית שלך ואני שמח מאוד שאת מנשה לכתוב גם בעברית. אני סטודנט באוניברסיתה בקנדה ואני באמת לא לדבר טוב עברית. למדתי קצת מתי הייתי ילד קטן, אבל לא די. בסוף אני הולך לישראל בקיץ. זה הפעם הראשונה ואני לא יכול לחכות! יום אחד אולי עליה. עכשיו, אני רוצה לדבר, להבין, ולכתוב עברית יותר טוב.

    יש לי שאלה אחת: מתי אמרת ’אני אוכל לכתוב בעיברית כמו’... מה זה? אוכל = eat, לא? זה הדבר היחיד שלא הבנתי!

    השבמחק
  3. ברוכים הבאים! בריאן, העיברית שלך ממש טוב. תעגיד לי כשאתה בארץ! "אוכל" גם יכול להיות העתיד של "אני יכול". הנקודות לא כמו הנקודות ב"אוכלת". (זה "oochal") אולי עשיתי טעות בכתיב?

    השבמחק
  4. תודה רבה! למדתי משהו חדש :) את צודקת: אוכל = i eat וגם i will be able (וגם food). מבלבל לי!!! חחחח

    אבוא לארץ במאי עם birthright, ואחרי אתנדב לשני חודשים.

    השבמחק
  5. שלום מיה! אני אוהבת את הבלוג האחר שלך וחושבת שהבלוג בעברית קל רעיון מצוין! גם אני עולה חדשה וקווה שאני יכולה לומדת עברית בדרך לקרוא את הבלוג הזה. כל הכבוד לכם!

    שושנה

    השבמחק
  6. שושנה, העיברית שלך טוב מאוד! אולי את רוצה להיות חלק מהבלוג הזה (לעשות "פוסט" פאם בשבוע)? בריאן, אני יודעת שאתה לא ממש עלה (עכשיו!), אבל גם אתה מוזמן להשתתף!

    השבמחק
  7. אני לא יודע אם אני אוכל (מילה חדשה!) לכתוב בקיץ, כי אני לא חושב שיהיה לי אינטרנט. אבל הייתי אוהב לכתוב משהו... זה יעזור העברית שלי! אולי אלך ל’אינטרנט קפה’ בארץ. איך אומרים ’קפה’ בעברית? המסעדה, לא המשקה.

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. שלום, מיה. רק רציתי להודיע לך שהצלחתי להירשם לBLOGGER ואני אתחיל לחשוב על מה לכתוב בימי ג' (אם זה מוצא חן בעינייך). גם אני מאוד מתרגש לראות קבוצה כזו בה אנשים יכולים לאמן את העברית שלהם. אני כבר באולפן ב' למרות שרוב הזמן אני עם חברים דוברי אנגלית. שיהיה לך כל טוב ובהצלחה עם הניסיון החדש שלך! - לב

    השבמחק
  10. תודה רבה על הבלוג

    אני צריך את כל העזרה שאני יכול לקבל עם קריאה וכתיבה בעברית

    השבמחק